webgardibama

webgardibama

webgardibama

webgardibama

اس ام اس زمستان

اس ام اس زمستان,زمستان,شعر زمستان,متن زمستان,جملات زمستان,متن کوتاه زمستانی,متن برفی عاشقانه,متن با موضوع برف,جملات عاشقانه برفی,متن عاشقانه زمستانی,متن ادبی درباره آدم برفی,شعر زیبا درباره برف,در وصف زمستان

اس ام اس زمستان

اس ام اس زمستان,زمستان,شعر زمستان,متن زمستان,جملات زمستان,متن کوتاه زمستانی,متن برفی عاشقانه,متن با موضوع برف,جملات عاشقانه برفی,متن عاشقانه زمستانی,متن ادبی درباره آدم برفی,شعر زیبا درباره برف,در وصف زمستان

اس ام اس زمستان , متن و جملات زیبا در مورد زمستان با جملات عاشقانه زمستان

Winter SMS & winter

******

می دونی فرق من با برف چیه ؟
.
.
.
.
.
.
.
برف میاد و به زمین می شینه، ولی من همین جوری هم به دل میشینم

******

امسال زمستون خیلی قشنگه چون با تو آغاز میشه
با تو نیستم با کفشم هستم :)

******

چشماتو باز کن و ببین داره برف می باره
خدا امروز قشنگ ترین منظره ها رو برای تو ساخته

******

عشق بین من و تو
به پاکی و سپیدی همین دونه های زیبای برفی هست که آروم آروم از آسمون می باره

******

عشق مثل آدم برفی میمونه
درست کردنش راحت اما نگه داشتنش سخت!

******

برف ببارد یا باران
برای باور زمستان همین جای نبودنت کافی ست!

******

آهای زمستان
حواست جمع باشد که دور تو و تمام عاشقانه هایت را خط خواهم کشید
اگر با آمدنت او حتی یک سرفه کند …

******

متن طولانی زمستانه

من عاشق زمستانم
عاشق اینکه ببینمت در زمستان آرام راه می روی که سُر نخوری
که گونه هایت از سرما سرخ شده است
سر خود را تا حد ممکن در یقه ات فرو کرده ای
دست هایت در جیبت به هم مچاله شده
معصومانه به زمین خیره ای
چه قدر دوست داشتنی شده ای
حرفم را پس میگیرم
من عاشق زمستان نیستم
عاشق تــوام !

******

متن غمگین زمستانی

به گوش ام خش خش پاییز زرد است
دل ام میعادگاه زخم و درد است
نمی آید صدایی از در و دشت
هوا بس ناجوانمردانه سرد است

******

اشک هایم که سرازیر می شوند
دیر نمی پاید که قندیل میبندند
عجب سرد است هوای نبودنت …

******

تو
راز فصل‌ها را می‌دانی
وقتی پاییز
آهنگ رنگ رنگ موهایت

تابستان
التهاب سرخ لبانت

زمستان
سپیدی شانه‌های برفی‌ات

و بهار
قرار با اطلسی‌ها
در مردمک چشمان توست

رسول رضایوف

******

زمستان
فصل با طراوت
وزیبای است
کم تر از بهار نیست
فصل سرد و ساده
با چهره ی گشاده
فصل مهربانی
با انگیزه ی سرشار
ما سردی های زمستان را
با نفس های گرم تو
بهار خواهیم کرد…
زمستان فصل خواهش است
فصل جوشش است
کم تر از بهار نیست. …

******

زمین عروس شد و آسمان به حرف آمد
چه شاد باشی از این خوب تر که برف آمد

******

عشق یعنی
چون خورشید تابیدن بر شب های دوست
و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست

******
دوستت دارم اما نه به اندازه ی برف
چون یه روز آب می شه
دوستت دارم اما نه به اندازه ی گل
چون یه روز پژمرده می شه
دوستت دارم به اندازه ی دنیا
چون هیچ وقت تموم نمی شه

******

دانه برف، یکی از ظریف ترین خلقت های خداوند است اما نگاه کن زمانی که به هم چسبیده هستند چه می توانند انجام دهند!

شعر زمستان

******

عشق یعنی شنیدن پیش بینی هواشناسی که می گوید طوفان زمستانی در راه است و تو بتوانی آن روز را در رختخواب و کنار معشوقت بگذرانی

******

هوای سرد زمستان بهانه عالی برای در آغوش گرفتن است

******

زمستان در بهار می میرد تا دوباره در پاییز متولد شود

******

ماهی دیگر، سالی دیگر، لبخندی دیگر، اشکی دیگر، زمستانی و تابستانی دیگر … اما هرگز “تو” ی دیگری نمی تواند وجود داشته باشد!

******

آمدنت
قند را
در دل من آب می‌کند
برف را
در دل
زمستان

******

ذرات برف مانند بوسه هایی هستند که از بهشت آمده اند

******

زمستان ها هرگز سرد نخواهند بود اگر تو خاطراتی گرم از شخصی خاص داشته باشی!

******

When there’s snow on the ground i like to pretend walking on clouds

وقتی برف روی زمین نشسته تصور می کنم روی ابرها راه می روم

متن زمستان

******

If kisses were snowflakes ,I’d send you a Blizzard

اگر بوسه ها، دانه های برف بودند برایت کولاکی از آن ها می فرستادم

******

هنگامی که به زمستان فکر می کنم قلبم اندکی گرم می شود

******

خوش آمدی زمستان! اگرچه سپیده دم های تو و نفس های سرد زمستانی ات من را سست و تنبل می کند اما من هنوز عاشقت هستم

******

آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم …

جملات زمستان

******

زمستان برای کسانی که هیچ خاطرات گرمی ندارند، حتما سرد است

پیشنهاد:اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج اس ام اس شب بخیر اس ام اس صبح بخیر اس ام اس تسلیت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.